Bezorging voor een zakelijke klant: gratis vanaf € 100 exclusief BTW (€ 121 inclusief BTW) anders vanaf € 7,99 exclusief BTW.
Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt. Wellicht is de bevestigingsmail in je "ongewenste mail" map terecht gekomen.
Als je meer dan 30 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantendienst. Controleer wel eerst of de betaling daadwerkelijk is afgeschreven.
Ik ben wat vergeten bij mijn bestelling, kan ik nog iets toevoegen?
Geen probleem, binnen een half uur na het bestellen kunt u zonder extra verzendkosten uw bijbestelling via de webshop invoeren. Het systeem herkent automatisch uw eerdere bestelling en berekent geen verzendkosten voor uw bijbestelling. Ervaart u problemen met een bijbestelling? Neem dan contact op met de klantendienst.
Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog veranderen?
In principe niet. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je wel een bijbestelling plaatsen of de gehele bestelling annuleren. Neem daarvoor direct contact op met de klantendienst.
Geldt er een minimum besteding in de webshop?
Jouw bestelling dient een minimale bestelwaarde van 15 euro inclusief BTW te hebben. Met de bestelwaarde bedoelen we het af te rekenen bedrag exclusief verzendkosten en na aftrek van eventuele kortingscodes.
Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?
Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:
Bij een technische storing
- Bancontact, IDEAL, PayconiQ of achteraf: binnen 5 werkdagen
- Krediet of debet kaart: binnen 10 werkdagen
Hoe bestel ik iets bij Voorkappers?
In 4 eenvoudige stappen:
- Log in of registreer jezelf
- Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
- Controleer alle gegevens van je bestelling. Denk aan het factuuradres, leveradres, bezorgdatum en extra services.
- Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, Bancontact, PayconiQ, IDEAL, debet kaart, krediet kaart of, indien aangeboden, via achteraf betalen.
Tips:
- Als je nog geen account hebt dan dien je deze dus eerst aan te maken. Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
- Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw.